پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228834
پروژه هاي عمراني را به بخش خصوصي واگذار کنيد
تاریخ انتشار : 1396/09/12 11:33:47
نمایش : 1410
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: نبايد منتظر بودجه هاي دولتي ماند و پروژه هاي عمراني را تا جايي که امکان دارد به بخش خصوصي واگذار کنيد.
به گزاش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از  بام ايران خبر؛ اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري در جلسه شوراي برنامه ريزي استان چهارمحال و بختياري اظهار کرد: مديران بايد براي جذب اعتبار فرايندي را در نظر بگيرند و نگذارند اعتباري که تخصيص داده مي شود برگشت داده شود.

وي با اشاره به اينکه اولويت واگذاري پروژه ها بايد با پيمانکاران بومي باشد تصريح کرد: چنانچه شرکتي توان گرفتن کارهاي بزرگ را ندارد مي توان چند شرکت با يکديگر تجميع شده تا پروژه‌هاي سنگين و عظيم را در استان بتوانند بگيرند.

عباسي ادامه داد: چک هايي که پيمانکاران وصول مي کنند در همين استان و در حساب هاي استان واريز شود که اين امر به اقتصاد استان نيز کمک مي‌کند.

وي اذعان داشت: نهادها و دستگاه هاي دولتي نيز احتياجات خود را از توليدات استان خريداري کنند و اگر توليدات کيفيت لازم را ندارند آن کارخانه سعي کند کيفيت توليدات خود را بالا ببرد.

عباسي بيان داشت: کارگاه ها و کارخانه هاي استان استاندارد لازم براي توليدات خود داشته باشند.

وي در پايان خاطرنشان کرد: فرمانداران شهرستان هاي استان سعي کنند کميته هاي برنامه ريزي را در شهرستان هاي خود هرچه سريعتر و به موقع تشکيل دهند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html